Logo
Infolinka - BEPO Ostrava
(Po - Pá | 7:30 - 15:30 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky v oboru BOZP
01.02.2019
Služby BOZP levně i v roce 2019
BOZP a PO zajistíme o 20% levněji než stávající dodavatelé služeb BOZP a PO! Tzn. sdělte nám, kolik v současnosti platíte stávajícímu dodavateli služ... číst celé
01.02.2019
Školení BOZP a PO v roce 2019
Akční nabídka na e-kurzy školení BOZP a PO, 20% SLEVA! V současné době probíhá slevová akce na e-learningová školení BOZP a PO. Objednávat můžete v ... číst celé
27.06.2018
Školení BOZP a PO pomocí Office Sway
E-learningové školení BOZP a PO. Připravili jsme atraktivní způsob on-line výuky (školení) BOZP a PO s využitím intuitivní aplikace Office Sway. Více ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog o BOZP a PO
Zkratka BOZP Zkratka BOZP
Zkratka BOZP znamená bezpečnost a ochrana zdraví při práci. BOZP tvoří celá řada oblastí. Jedná se zejména o management rizik... číst celé
Dělení školení BOZP Dělení školení BOZP
Školení BOZP je jedna ze základních povinností pro zaměstnavatele vyplývající ze zákoníku práce. Rozdělení školení BOZP... číst celé
Zobrazit všechny články
  1. Úvod
  2. Software BOZP
  3. RKÚ
  4. Software BOZP: MODUL RKÚ 2015 PV

Software BOZP: MODUL RKÚ 2015 PV

Elektronická verze software BOZP RKÚ 2015

Software BOZP: MODUL RKÚ 2015 PV - evidence dat z prevence rizik, kontrolní činnosti a pracovní úrazovosti ve smyslu § 102, § 104 a § 105 zákona č. 26... celý popis
Dostupnost
Skladem
Běžná cena
6 450 Kč
Nejsme plátci DPH
4 515 Kč
ks
Číslo produktu:RKU_2015_PV
Kompletní specifikace
Software BOZP: MODUL RKÚ 2015 PV - evidence dat z prevence rizik, kontrolní činnosti a pracovní úrazovosti ve smyslu § 102, § 104 a § 105 zákona č. 262/2006 Sb., nařízení vlády č. 495/2001 Sb. a také dle novely nařízení vlády č. 201/2010 Sb.

Plná verze - neomezené možnosti. Určeno odborníkům v oblasti BOZP, kteří poskytují služby firmám.

Databázový MODUL RKÚ 2015 byl vytvořen a je určen pro prostředí Microsoft Access 2010.
 
Klíčové vlastnosti:
  • jednoduchá instalace (dle instalačního průvodce) a obsluha;
  • zahrnuty 3 základní oblasti ze ZÁKONÍKU PRÁCE  - prevence rizik, pravidelná kontrolní činnost a evidence pracovních úrazů;
  • možnost přizpůsobit vlastním podmínkám katalog OOPP a použitý katalog nebezpečí;
  • přehledná tabulka posouzených rizik včetně zbytkových rizik dle posouzených systémů;
  • seznam poskytovaných OOPP na základě nebezpečí dle jednotlivých profesí;
  • statistické porovnání rizik na vybraných pracovištích formou kontingenčního grafu;
  • tabulkové znázornění rizik v závislosti na ohrožených částí těla;
  • grafické znázornění rizik dle konkrétně zvolené profese;
  • evidenční list OOPP pro příslušnou profesi (pro výdejny);
  • zápisy z kontrolních činností;
  • přehled kontrolní činnosti za určité období;
  • nesplněná opatření z kontrolní činnosti;
  • záznam o úrazu, včetně stanovených opatření po úraze;
  • záznam o úrazu - hlášení změn;
  • kniha úrazů;
  • grafické znázornění zdrojů a příčin úrazů;
  • grafické znázornění počtů úrazů dle profesí a pracovišť;
  • přednastaveny číselníky CZ-ISCO, CZ-NACE, druhu zranění (ESAW) a zraněné části těla (ESAW);
  • možný export sestav, kontigenčních tabulek a grafů do formátu *.pdf;
  • sledování opatření přijatých k zabránění vzniku opakovaní pracovního úrazu, tzn. zda byla opatření splněna;
  • prostřednictvím "Vašeho správce sítě" je možné umístit tabulky na server, čímž může být umožněn přístup do databáze více osobám.
 
Elektronická verze obsahuje: 
  • daný produkt a uživatelský manuál v češtině.
 
Licence:
  • u fyzické osoby můžete nainstalovat a používat výše uvedený produkt pouze na 1 (jednom) počítači;
  • v rámci 1 (jedné) právnické osoby je umožněna instalace a používání výše uvedeného produktu na více počítačích, včetně síťové verze.
 
Požadavky na hardware:
  • procesor minimálně 1000 MHz, doporučujeme 1,5 GHz
  • minimálně 1024 MB RAM, doporučujeme 2048 MB RAM
  • minimální rozlišení obrazovky 1024 x 768
  • místo na HDD min. 200 MB volných (při provozu modulu je třeba počítat s tím, že modul bude pracovat s databází, u které se předpokládá, že její rozšiřování bude vyžadovat určitou kapacitní rezervu)
 
Požadavky na software:
  • Windows XP (SP3), Windows Vista (SP1), Windows 7 (SP1), Windows 8 a Windows 10
  • Acrobat Reader 8 a vyšší
 

Pozn.: Microsoft Access 2010 není potřeba, v informačním e-mailu obdržíte www odkaz na stažení volně šířitelné verze (Access Runtime)

Zboží zařazeno v kategoriích
Nepropásněte novinky, akce a slevy v oblasti BOZP a PO!
O nás

Naše firma BEPO Ostrava se zabývá oblastí BOZP a PO více než 20 let.

V současné době máme více jak 100 spokojených klientů v různých odvětvích podnikání (např. administrativa, výroba, služby, zdravotnictví, stavebnictví, IT, doprava, skladování atd.).

Jsme držitelé řady osvědčení a certifikátů, např. odborně způsobilá osoba v prevenci rizik v oblasti BOZP, odborně způsobilá osoba v požární ochraně, management rizik v BOZP (postgraduální studium na Technické univerzitě v Košicích) a interní auditor v oboru BOZP.
Kontakt
Logo
info@bepo.cz
(Po - Pá | 7:30 - 15:30 hod.)
© 2007 - 2019 BEPO Ostrava. Veškerá práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.